انتخاب وب سایت

ارغ التحصیلان

 

 «… یَرْفَعِ اللَهُ الَّذِینَ ءَامَنُوا وَالَّذِینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجـتٍ وَاللهُ بِمَا تَعْمَلُونَ خَبِیرٌ»arm

«… خداوند کسانى را که ایمان آورده ‏اند و کسانى را که علم به آنان داده شده درجات عظیمى می ‏بخشد؛ و خداوند به آنچه انجام مى‏دهید آگاه است» (مجادله/11)

 

 الف) کارکنان اداره فارغ التحصیلان

fargh

ب) خلاصه ای از   فعالیت های اداره فارغ التحصیلانfargh1

نتیجه چند ساله تلاش و ممارست دانشجویان عزیز کسب علم و دانش است که با دریافت مدرک تحصیلی معتبر به منصه ظهور می رسد.

اداره امور فارغ التحصیلان یکی از حساس ترین بخش های حوزه معاونت دانشجویی است که در تمام فصول سال مشغول ارائه خدمات به دانشجویان عزیز است. اداره فارغ التحصیلان از سال 1378 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و طی 24 سال فعالیت روند رو به رشدی را طی کرده است دانشجویان پس از اتمام دروس در دوره های کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد طبق شرایط و آیین نامه های آموزشی و پس از ارجاع پرونده آموزشی و بعد از ارائه برگه تسویه حساب خود به اداره فارغ التحصیلان، کار صدور گواهینامه موقت و دانشنامه انجام می شود و صدور ریز نمره ها، گواهینامه موقت، تأییدیه تحصیلی و پاسخ استعلام سازمانها و نهادهای مختلف از دیگر کارهای این اداره است. اداره فارغ التحصیلان در طبقه همکف ساختمان آموزش واقع است.

کلیه کارکنان اداره فارغ التحصیلان همگی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و کارشناسی هستند.

 

 مدارک مورد نیاز جهت تکمیل پرونده فارغ التحصیلان

1)      فیش بانکی به حساب جاری 0104460446004 بانک ملی بنام دانشگاه آزاد اسلامی

کاردانی  مبلغ  55000 ریال                    – کارشناسی مبلغ  55000 ریال

2)      فیش بانکی به مبلغ 20000 ریال حساب جاری 0105713789006 بانک ملی بنام دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان

3)      سه قطعه عکس تمام رخ به ابعاد  4Î3 پشت نویس شده

4)      تصویر صفحه اول شناسنامه(در صورت داشتن توضیحات تصویر آن ضمیمه شود)

5)   تصویر و اصل دیپلم (نظام قدیم) یا تصویر و اصل پیش دانشگاهی (نظام جدید) یا (فنی و حرفه ای و کار و دانش) که تصویر می باید برابر اصل شده باشند.

6)      تصویر کارت ملی

7)      تصویر کارت پایان خدمت

8)      کارت دانشجویی

9)      چک لیست

10)  تصویر پایان نامه طرح خدمتی(مختص رشته های پزشکی)

11)  تصویر و اصل  مجوز مدرک تحصیلی(مختص رشته های پزشکی)

 

آدرس اداره طرح:

رشته پرستاری: اهواز- جاده گلستان دانشگاه علوم پزشکی سازمان مرکزی اداره طرح

رشته مامایی: اهواز- امانیه خیابان دکتر فاطمی روبروی ناحیه انتظامی بزرگ معاونت بهداشت

 

مدارک مورد نیاز جهت تحویل گواهی موقت

  1. تسویه حساب
  2. گواهی موقت
  3. نظام وظیفه (وضیعت  جهت آقایان)

 

مدارک مورد نیاز جهت اصل مدرک (دانشنامه )

  1. گواهی موقت
  2. تسویه حساب
  3. وضعیت وظیفه نظام جهت آقایان

 

مدارک مورد نیاز جهت صدورالمثنی (مفقودی) گواهینامه و  دانشنامه

  1. استشهاد محلی که حداقل به امضای سه نفر رسیده باشد
  2. تأیید یک از امضاها بوسیله یکی از دفاتر اسناد رسمی
  3. تهیه آگهی فقدان مدرک تحصیلی
  4. نشر آگهی در یکی از جرائد کثیرالانتشار در سه نوبت (هر دو هفته یکبار به هزینه  شخصی متقاضی)
  5. تحویل روزنامه های منتشره متضمن آگهی ذکر شده